Ohjeet ja UKK

Löydä vastauksia kysymyksiisi?

Support online
Support 1 Support 2 Support 3

UKK

Tilaus

Voinko peruuttaa tilaukseni?

Ymmärrämme täysin, mekin muutamme usein mielemme! Vaikka toivoisimme voivamme, emme tällä hetkellä voi muuttaa tai peruuttaa tilausta sen tekemisen jälkeen. Toivomme voivamme tarjota peruutusmahdollisuuden tulevaisuudessa.

Jos tuote ei sovi, vaihda se mieluisampaan tyyliin tai palauta hyvitystä varten.

Entä jos haluan puhua jonkun kanssa?

Haluamme myös jutella kanssasi! Ota meihin yhteyttä kysymyksissä, huolenaiheissa tai palautteessa. Vastaamme sinulle varmasti 24 tunnin sisällä normaalien aukioloaikojen puitteissa.

Miten voin maksaa?

Maksu

Turvallinen verkkomaksaminen (3D Secure)

Verkkokaupassamme käytämme 3D Secure -turvamenetelmää verkossa tehtäviin luottokorttimaksuihin. Tällä maksujärjestelmällä lisäämme ylimääräisen todennusvaiheen ja parannamme näin tapahtumien turvallisuutta. Järjestelmä käyttää salasanaa, jonka kortin myöntäjä vahvistaa ja jonka kaikki tapahtumaan osallistuvat osapuolet tarkistavat.

Näin kortinhaltija on suojattu luottokortin luvattomalta käytöltä.

Maksu

Verkkokaupassamme voit maksaa seuraavilla maksutavoilla:

Luottokortit

 Visa Card / Visa Electron / MasterCard / MasterCard Debit
Luottokorttimaksu on 0,00 %

Pankkisiirto:

Siirrät koko summan pankkitilillemme osoitteessa Spar Nord Bank A/S:

Vastaanottaja: SoundStoreXL.com A/S
Pankki: Spar Nord Bank
Ceresbyen 75, 8000 Aarhus C, Denmark
IBAN: DK2290041120451932
SWIFT/BIC: SPNODK22

Kun olemme vastaanottaneet maksun, lähetämme tilauksesi.

Rahti ja toimitus

Where is my order?

Once your order has been shipped, you will receive a shipping confirmation with a tracking link. You can easily track your order here

Mihin maihin toimitatte?

Toimitamme seuraaviin maihin:

Itävalta, Belgia, Tšekki, Ranska, Saksa, Italia, Latvia, Liettua, Luxemburg, Alankomaat, Puola, Espanjan pääosa.

Toimitusvaihtoehdot:

  • 10 € – Toimitus GLS:n noutopisteeseen (tilaukset alle 200 € ja enimmäispaino 20 kg)
  • ILMAINEN – Ilmainen toimitus kaikille yli 200 € tilauksille* (GLS:n noutopisteeseen, enintään 20 kg).

Kuinka kauan tilaukseni saapumisessa kestää?

Vakiotoimitus kestää yleensä 3–5 arkipäivää.
Jos teet tilauksen arkipäivänä ennen klo 15.30 (perjantaina klo 15.00) osoitteessa www.SoundStoreXL.com, varastossa olevat tuotteet lähetetään samana päivänä.

Palautus ja hyvitys

Miten palautan tuotteen?

Palautus

Jos olet ostanut tuotteen ja haluat palauttaa sen (koskee vain yksityisasiakkaita), toimi näin:

1) lataa ja tulosta palautuslomake.

2) Täytä lomake.

3) Pakkaa tuote ja liitä lomake mukaan.

4) Lähetä paketti meille.

Palautusosoite:

Music Group Denmark A/S
Norddigesvej 4 – Portti 6
DK-8240 Risskov
TANSKA

Huomioithan, että vastaat palautuksen toimituskuluista, eikä postiennakolla lähetettyjä paketteja vastaanoteta.

Koska olet vastuussa tuotteista siihen saakka, kunnes ne saapuvat meille, suosittelemme säilyttämään lähetyksen seurantakoodin.

Emme vastaanota paketteja, jotka on lähetetty postitoimistoon tai noutopisteeseen.

Palautusehdot

Hyväksymme palautuksia vain alkuperäisessä pakkauksessa, 30 päivän sisällä ostopäivästä, ja vain jos mukana toimitettua ohjelmistoa ei ole aktivoitu.

Palautettavan tuotteen on oltava täsmälleen samassa kunnossa kuin toimitettaessa, jotta se voidaan jälleenmyydä. Pakkaa tuote huolellisesti.

Liitä palautuslomake ja kopio tilausvahvistuksesta mukaan.

Hyvitys

Palautus maksetaan takaisin samaa maksutapaa käyttäen, jollei muuta ole sovittu. Luottokortilla maksettaessa hyvitys tapahtuu samalle kortille.

Voimme pidättää maksun, kunnes olemme vastaanottaneet tuotteen tai saat todisteen lähetyksestä.

Hyvitys käsitellään mahdollisimman pian.

Voit menettää hyvityksen osittain tai kokonaan, jos:

  • Olet käyttänyt tuotetta.
  • Se on vaurioitunut huollossasi.
  • Sitä on käsitelty tarpeettomasti.
  • Palautusoikeus on menetetty sinetin rikkomisen vuoksi.
  • Ohjelmisto tai lisenssi on aktivoitu.
  • Pakkaus on vaurioitunut tai avattu.
  • Olet pyytänyt hätäkorjausta.
  • Kyseessä on helposti pilaantuva tuote.


Kuinka kauan hyvityksen saaminen kestää?

Hyvitykset käsitellään 7 päivän kuluessa tuotteen saapumisesta.

Miten teen huoltopyynnön tuotteelle?

Korjaus

Jos tuotteessa ilmenee vika takuuajan (12 kuukauden takuu ostopäivästä + 12 kuukauden reklamaatio-oikeus) aikana, toimi seuraavasti:

  1. Täytä verkkopohjainen RMA-lomake (korjauslomake)
  2. Lähetä se meille
  3. Odota vastaustamme korjauksesta
  4. Lähetä tuote ohjeidemme mukaisesti (saatamme pyytää sinua lähettämään tuotteen suoraan valmistajalle toimitusajan lyhentämiseksi).
  5. Lähettäessäsi paketin, SINUN TULEE liittää mukaan:
  • Tuloste korjauslomakkeesta (saat kopion sähköpostiisi lomakkeen täyttämisen jälkeen)
  • Osoite, johon voimme palauttaa tuotteen korjauksen jälkeen
  • Luettelo pakkauksen mukana olevista tarvikkeista, esim. virtalähde
  • Kopio alkuperäisestä laskusta (löytyy asiakastililtäsi)

Otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian.

Korjausehdot

  1. Tuote on lähetettävä hyvin pakattuna, mieluiten alkuperäisessä laatikossaan.
  2. Jos ilmoitettua vikaa ei voida todeta tai jos vika johtuu toisesta tuotteesta, veloitetaan 55 €:n tarkastusmaksu (sis. alv) laskulla. Summa on maksettava ennen kuin tuote voidaan palauttaa sinulle.
  3. Huomaa, että olet vastuussa lähetyskustannuksista, kun lähetät tuotteen korjattavaksi. Me maksamme palautuskulut korjauksen jälkeen (vain yksityisasiakkaille ja vain, jos korjaus kuuluu takuun tai reklamaatio-oikeuden piiriin).

Yleiset kysymykset

Mitkä ovat aukioloaikanne?

Aukioloajat:

Puhelinpalvelumme on avoinna arkipäivisin klo 10.00–16.30 numerossa +45 70273041, perjantaisin klo 10.00–16.00. Englanninkielinen asiakaspalvelumme vastaa puheluun numerossa +45 70273041.

Lähetä sähköpostia osoitteeseen info@SoundStoreXL.com – vastaamme yleensä 30 minuutin kuluessa.

Mitkä ovat ehtonne ja sopimuksenne?

Read our Terms and conditions here

Tarvitsetko edelleen apua?

Jos et löytänyt vastausta kysymykseesi UKK-osiostamme, voit lähettää meille viestin.