Kauppaehdot yksityisasiakkaille

Napsauta tästä nähdäksesi kaupankäyntiehdot yritys- ja EAN-asiakkaille

 

Yleistä tietoa

Music Group Denmark A/S:tä ja tätä verkkokauppaa kutsutaan tästä eteenpäin nimellä "myyjä, me, verkkokauppa", kun taas Music Group Denmark A / S:n suoraostoasiakasta nimellä ”sinä”

Osoite:

Music Group Denmark A/S

Norddigesvej 4

8240 Risskov

info@soundstorexl.fi

Puh. +358 75 3263322

Osakeyhtiö

CVR: 33777175

Perustamisvuosi: 2011

 

Toimitus

Toimituskulut voivat vaihdella toimitustavan, tuotteen ja kokonaisostohinnan mukaan. Ostajalle ilmoitetaan tästä luonnollisesti ennen tilauksen vahvistamista. Huomaa, että tilauksen yhteydessä sinulla on mahdollisuus määrittää vaihtoehtoinen toimitusosoite. Tätä voidaan käyttää, jos tilatut tuotteet toimitetaan toissijaiseen osoitteeseen; esimerkiksi työpaikallesi.

* Huomaa: Kun tilaat tuotteita ja valitset "yksityinen toimitus", tilauksen voi toimittaa yksi tai useampi eri kuljetusyhtiö, kuten: GLS, Post Danmark, UPS, DPD jne. Tämä johtuu siitä, että toimitamme useilta eri tavarantoimittajilta, jotka käyttävät eri kuljetusyhtiöitä. Paketit käsitellään siis kyseessä olevan kuljetusyhtiön lähetystavan mukaisesti ja ne voidaan lähettää lähimpään GLS-pakettipisteeseen, postiin tms., mikäli ketään ei ole paikalla, kun kuljettaja yrittää toimittaa tilaustasi.

Jos haluat tietää, kuka toimittaa tilauksesi, voit kirjautua verkkokauppamme kautta "Omalle tilille", jossa on yleensä kerrottu, kuka toimittaa tilauksen. Jos tätä ei ole ilmoitettu, voit lähettää meille sähköpostia.

Toimitusaika voi vaihdella tuotteen varastotilanteen mukaan, mutta tämä mainitaan yksittäisen tuotteen kohdalla.

Huomioithan, että suurten ja/tai raskaiden tavaroiden toimituksissa kuljetusliikkeiden, kuten esimerkiksi Dachserin tai Danske Fragtmændin, toimitus tapahtuu suoraan asunnollesi.

 

Maksu

SoundStoreXL-verkkokaupassa voit maksaa seuraavilla maksutavoilla. Kun maksu on vastaanotettu, lähetämme tuotteet sinulle.

 

Kortti

● Dankort

● Visa / Dankort

● Mastercard

● MasterCard Debit

● Visa

● Visa Electron

Summa vähennetään kortiltasi vasta kun tuotteet lähetetään verkkokaupasta. Summa, joka on suurempi kuin mitä olet hyväksynyt ostohetkellä, ei koskaan veloiteta. Emme veloita korttikuluja.

 

MobilePay

Osta verkossa ja maksa matkapuhelimellasi

 

Pankkisiirto

Ei lisämaksuja

Siirrät kokonaissumman pankkitilillemme Spar Nord Bank A/S:ssä:

Reg: 9004 - Tilinumero: 1120451932

BIC/Swift-koodi: SPNODK22

IBAN-numero: DK2290041120451932

HUOM! Kun maksat pankkisiirrolla, et ole vastalausejärjestelmän suojassa.

 

EAN-numero

Vain viranomaisille tai julkisille laitoksille

 

Lahjakortti

Lahjakortteja käytettäessä, voidaan käyttää vain yhtä lahjakorttikoodia ostosta kohden

 

Hinnat

Kaikki verkkokauppojen hinnat ovat Tanskan kruunuissa EUR ja sisältävät ALV:n ja muut verot.

Voit nähdä aikaisemmat tilauksesi kirjautumalla verkkokauppamme kautta. Kirjautumisen jälkeen voit esimerkiksi tulostaa ostoksestasi laskun ja vastaavia tietoja.

Voit tarkastella ostohistoriaasi asiakastilin luomisen jälkeen.

 

Alennuskoodit ja lahjakortit

Ellei toisin mainita, seuraavat ehdot koskevat alennuskoodeja tilaustasolla (ei yksittäisiä tuotetarjouksia).

1. Alennuskoodia voi käyttää enintään kerran per asiakas per päivä.

2. Yhtä tilausta kohti voidaan käyttää enintään yhtä alennuskoodia.

Lahjakortti katsotaan talletukseksi, eikä sitä lueta tuotteen ostoksi. Lahjakorttia ei voi käyttää uuden lahjakortin maksamiseen.

 

ALV:n palautus

Kun tuote viedään maasta, lähetä meille voimassaolevat asiakirjat (esim. tullileimalla varustettu myyntilasku) sekä tilitietosi arvonlisäveron palautushakemukseesi. Kun tämä on toimitettu, arvonlisäveron määrä palautetaan hallintokuluineen 10 % arvonlisäveron määrästä (min. 13 EUR ja max. 54 EUR)

 

Palautetut tuotteet / peruuttamisoikeus

Sinulla on 30 päivän peruuttamisoikeus, kun teet ostoksia verkkokaupassamme.

Peruutusaika päättyy 30 päivän kuluttua päivästä, jolloin:

1. olet vastaanottanut tuotteesi

2. vastaanottanut fyysisesti viimeisen tuotteen, jos on sovittu useista eri tuotteista, jotka tilataan yhdessä tilauksessa ja jotka toimitetaan yksitellen

3. vastaanottanut fyysisesti viimeisen erän tai viimeisen tuoteosan, jos on kyse useista eristä tai osista koostuvan tuotteen toimittamisesta

Sinun tulee käyttää palautuslomakettamme peruuttamisoikeuteen ja lähettää siitä kopio palautuksen yhteydessä. Voit myös lähettää sähköpostia osoitteeseen: info@soundstorexl.fi
tai käyttää tavallista peruutuslomaketta. Et voi peruuttaa tilaustasi yksinkertaisesti kieltäytymällä vastaanottamasta tuotetta ilmoittamatta meille tästä selkeästi.

Tiettyjä tuotteita ei luonteensa vuoksi voida palauttaa normaalilla toimituksella. Tämä koskee yleensä yli 30 kg painoisia tai yli 2 metrin pituisia esineitä.

 

Ostoksen osien hyvitys

Jos olet ostanut meiltä useampia tuotteita, sinulla on mahdollisuus palauttaa yksi tai useampi tuote, vaikka niitä ei olisi ostettu yhtenä tilauksena.

Huomaa, että sinulle ei hyvitetä toimituskuluja, jos haluat palauttaa osan ostostasi.

 

Palautukset

Lue lisää palautuksista nettisivuiltamme kohdista "Asiakaspalvelu> Palautukset"

Kun olet ilmoittanut meille ostoksesi peruutuksesta, sinulla on 14 päivää aikaa lähettää tuote takaisin meille.

Sinun on maksettava toimituskulut ja olet vastuussa kuljetuksen aikana sattuneista vaurioista.

• ÄLÄ kirjoita pakkaukseen.

• Käytä pakkaukseen VAIN kirkasta teippiä.

• Varmista, että tuote on tiukasti pakattu.

• Kun palautat tuotteita meille, on tärkeää, että alkuperäinen pakkaus on ehjä.

• Muista liittää mukaan palautuskuitti tai kopio ostotositteesta.

Jos kirjoitat pakettiin, vaurioitat tai kadotat alkuperäisen pakkauksen, tämä nähdään tuotteen arvon alenemisena ja siksi hinnan laskuna palautuksen yhteydessä.

Hinnasta vähennetään vähintään 27 EUR, jos alkuperäinen pakkaus on vaurioitunut, tai enintään 40 % tuotteen hinnasta, jos tuote palautetaan ilman sen alkuperäistä pakkausta.

Siksi on tärkeää pakata tuote alkuperäiseen pakkaukseen huolellisesti, joko pahvilaatikkoon tai kuplamuoviin, jos haluat palauttaa tuotteen.

Alkuperäiseen pakkauksen päällä saa käyttää vain kirkasta teippiä!

Mikään toimitettu ohjelmisto ei saa olla aktivoitu tai sinetti rikottu. Lyhyesti sanottuna tuotteet on aina palautettava ja vastaanotettava samassa kunnossa kuin täältä lähtiessä. Siksi pyydämme sinua varmistamaan, että tuote on pakattu turvallisesti.

Emme ota vastaan ​​​​postiennakolla tai postiin tai pakettipisteeseen lähetettyjä paketteja.

 

Peruuttamisoikeuden ulkopuolelle jäävät tuotteet:

Tavaroita ilman palautusoikeutta ovat: valmistetut tavarat, mittojen mukaan leikatut tavarat, mikrofonit, in-ear-kuulokkeet, ohjelmistot ja tuotteet, joita ei avaamisen jälkeen voi myydä uudelleen.

 

Tuotteen kunto kun palautat sen

Jos tavara on menettänyt arvoa, koska olet käyttänyt sitä eri tavalla kuin on ollut tarpeen tuotteen luonteen, ominaisuuksien ja toimintatavan vuoksi, voit saada takaisin vain osan alkuperäisestä ostohinnasta. Hyvitettävä summa riippuu tuotteen kaupallisesta arvosta, ja joissain tapauksissa se voi tarkoittaa, että saat takaisin vain toimituskulut.

Suosittelemme palauttamaan tuotteen alkuperäisessä pakkauksessa.

Alkuperäisen pakkauksen puuttuminen voi johtaa tuotteen arvon alenemiseen.

 

Ostosumman palautus

Jos kadut ostostasi, saat rahasi takaisin. Jos tuotteen arvo on alentunut, vähennämme sinun vastuullasi olevan summan.

Palautamme kaikki sinulta saadut maksut, mukaan lukien toimituskulut (tämä ei kuitenkaan koske ylimääräisiä toimituskuluja, jos olet valinnut eri toimitustavan kuin halvin tarjoamamme vakiotoimitus), viimeistään 14. päivää siitä päivästä, jolloin olemme vastaanottaneet viestisi, että haluat purkaa sopimuksen.

Palautamme rahat samalla maksutavalla, jolla teit ostoksen, ellei toisin ole sovittu.

 

Voimme pidättää maksun, kunnes olemme vastaanottaneet tuotteen, ellet lähetä meille todistetta sen palauttamisesta.

 

Tuotteet tulee lähettää osoitteeseen:

Music Group Denmark A/S

Norddigesvej 4, port 6

8240 Risskov, Denmark

 

Hyväksymme vain suoraan tähän osoitteeseen lähetetyt paketit.

 

Valitusoikeus

Jos tuotteessa on jotain vikaa (valitusoikeus)

Tavaroiden ostoon voidaan soveltaa Ostolain virhesääntöjä.

Kun teet ostoksia verkkokaupassamme, sinulla on 24 kuukauden reklamaatio-oikeus.

Voit siis valittaa virheistä tai puutteista, jotka olivat olemassa tuotteen myyntihetkellä. Todistusvelvollisuus on asiakkaalla ensimmäisten 12 kuukauden jälkeen tavarakauppalain 83 §:n mukaisesti. Tämän jälkeen tuote korjataan, vaihdetaan, rahat palautetaan tai tarjotaan hinnanalennusta tilanteesta riippuen. Edellytyksenä on tietysti, että reklamaatio on perusteltu ja että vika ei ole syntynyt tuotteen virheellisen käytön tai muun vahingollisen toiminnan seurauksena.

Ilmaisille ohjelmistoille ei ole tukea tai takuuta, sillä ne sisältyvät usein tiettyihin tuotteisiin kokeiluversiona tai "Limited Edition" -versiona.

Valmistaja tarjoaa tuen toimitetuille ohjelmistoille. Lue lisää takuukorjauksesta.

 

Kuinka kauan minulla on aikaa valittaa?

Reklamaatio tulee tehdä "kohtuullisen ajan" kuluessa siitä, kun olet havainnut tavarassa olevan vian. Jos teet valituksen kahden kuukauden kuluessa vian havaitsemisesta, reklamaatio tulee ajallaan.

Lue lisää valituksista verkkosivuillamme olevasta infokeskuksestamme.

 

Tuote lähetetään tilauksesta osoitteeseen:

Music Group Denmark A/S

Norddigesvej 4, Port 6

8240 Risskov

Att.: Repair

Jos reklamaatio on perusteltu, hyvitämme toimituskulut, jos olet ostanut GLS-pakkausetiketin verkkokaupastamme.

Tuote tulee aina lähettää takaisin asianmukaisessa pakkauksessa. Muista myös hankkia kuitti lähetyksestä.

Otamme vastaan ​​vain suoraan aiemmin ilmoitettuun osoitteeseen lähetetyt paketit.

Kun palautat tuotteen, liitä mukaan yksityiskohtainen kuvaus ongelmasta.

 

Korjaukset

Ennen kuin palautat tuotteen, kerro meille ongelmasta mahdollisimman yksityiskohtaisesti.

Joissain tapauksissa korjausaikaa voidaan minimoida lähettämällä tuote korjaamolle, joten ota meihin yhteyttä saadaksesi lisätietoja.

Käytä vapaasti korjauslomakettamme ja muista liittää mukaan laskukopio.

Tämä ei ole vaatimus, mutta se helpottaa tapausten käsittelyä ja minimoi valituksen käsittelyajan. Huomautus! Emme ota vastaan ​​postiennakolla lähetettyjä paketteja tai vastaavia.

Jos tuotteessa ilmenee vika takuuaikana (12 kuukauden takuu ostopäivästä + 12 kuukauden takuu), sinun on toimittava seuraavasti:

1. Täytä online-RMA-lomake.

2. Lähetä meille täytetty RMA-lomake.

3. Odota vastaustamme korjausohjeineen.

4. Lähetä tuote ohjeidemme mukaan (tuote voidaan usein lähettää suoraan valmistajalle, koska se lyhentää korjausaikaa).

Kun lähetät paketin, sinun TÄYTYY liittää mukaan:

1. Tuloste RMA-lomakkeesta (kun olet täyttänyt lomakkeen, saat kopion sähköpostitse)

2. Kopio alkuperäisestä laskusta (löytyy asiakastililtäsi)

3. Yleiskatsaus ohessa olevista laitteista, esim. virtalähde

4. Osoite, johon tuote on palautettava korjauksen jälkeen. Palaamme sinulle takaisin mahdollisimman pian.

Jotta voimme tarjota sinulle Klarnan maksutapoja, saatamme kaupan ostotapahtuman yhteydessä välittää henkilötietojasi yhteys- ja tilaustietojen muodossa Klarnalle, jotta Klarna voi arvioida, oletko oikeutettu heidän maksutapoihinsa ja räätälöidä nämä maksutavat sinulle. Siirrettyjä henkilötietojasi käsitellään Klarnan oman tietosuojailmoituksen mukaisesti.

 

Korjauksen ehdot

1. Tuote on lähetettävä asianmukaisesti pakattuna ja mieluiten alkuperäispakkauksessaan.

2. Mikäli ilmoitettua virhettä ei havaita tai virhe johtuu jostain muusta kuin meille lähetetystä tuotteesta, tarkastusmaksu 54 EUR, sis. ALV. Summa veloitetaan laskua kohden, ja se on maksettava ennen kuin tuote palautetaan sinulle.

3. Maksamme toimituskulut, kun palautamme tuotteen korjauksen päätyttyä (vain yksityisasiakkaat)

4. Me katamme palautuskustannukset, mutta vain, jos käytät palautuspakkaustarrojamme ja vain jos korjaus kuuluu takuun piiriin tai on oikeutettu reklamaatioon (vain yksityisasiakkaat)

 

Ostolain yleiset säännöt

Ellei yllä olevassa tekstissä toisin mainita, noudatamme Ostolain (the Purchase Act) yleisiä sääntöjä.

Sopimus on suunniteltu ja tehty tanskan kielellä, eikä sitä ole saatavilla verkkokaupastamme, minkä vuoksi sinun tulee tulostaa ja tallentaa tilausvahvistus.

 

Henkilötietopolitiikka

Tarvitsemme seuraavat tiedot, kun teet ostoksia meillä:

Nimi, osoite, puhelinnumero ja sähköpostiosoite.

Rekisteröimme ja luovutamme henkilötiedot, joita tarvitaan, jotta voimme toimittaa tuotteen sinulle.

 

Välitämme seuraavat henkilötiedot:

• Nimi

• Osoite

• Puhelinnumero

• Sähköposti

 

Alla on luettelo yrityksistä, joille henkilötietoja välitetään, ja sen tarkoituksesta:

• GLS - mahdollistaa toimituksen

• Postnord - mahdollistaa toimituksen

• Dachshund - mahdollistaa toimituksen

• UPS - mahdollistaa toimituksen

• TNT - mahdollistaa toimituksen

• Blue Water Shipping - mahdollistaa toimituksen

• Economics - mahdollistaa kirjanpidon taloushallintojärjestelmässämme

 

Henkilötietosi rekisteröidään Music Group Denmark A/S:lle ja säilytetään viisi vuotta, jonka jälkeen tiedot poistetaan.

Teemme myös yhteistyötä useiden muiden yritysten kanssa, jotka tallentavat ja käsittelevät tietoja. Yritykset käsittelevät tietoja vain meidän puolestamme eivätkä saa käyttää niitä omiin tarkoituksiinsa.

Työskentelemme vain EU:ssa tai muissa maissa olevien tietojen käsittelijöiden kanssa, jotka voivat tarjota tiedoillesi riittävän suojan.

Äänidatasta vastaa Music Group Denmark A/S.

Sinulla on oikeus saada tietoa siitä, mitä tietoja käsittelemme sinusta.

Jos uskot, että tiedot ovat virheellisiä, sinulla on oikeus saada ne oikaistua. Joissakin tapauksissa meillä on velvollisuus poistaa henkilötietosi, jos pyydät sitä. Tämä voi olla esimerkiksi, jos tietojasi ei enää tarvita siihen tarkoitukseen, johon meidän piti käyttää niitä. Voit myös ottaa meihin yhteyttä, jos uskot, että henkilötietojasi käsitellään lain vastaisesti. Voit kirjoittaa meille osoitteeseen: info@soundstorexl.fi

 

Valitusoikeus

Jos haluat kuluttajana tehdä valituksen ostoksestasi, sinun tulee ottaa meihin yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen: info@soundstorexl.fi. Jos emme löydä ratkaisua, voit lähettää virallisen valituksen osoitteeseen:

Center for Complaint Resolution

Nævnenes Hus

Toldboden 2

8800 Viborg

www.forbrug.dk

Jos asut jossain muussa EU-maassa kuin Tanskassa, voit valittaa EU:n komission online-valitusportaaliin osoitteessa http://ec.europa.eu/odr

 

Normaali peruutuslomake

(Tämä lomake voidaan täyttää ja palauttaa vain, jos peruuttamisoikeutta käytetään)

 

Vastaanottaja:

Music Group Denmark A / S

Norddigesvej 4,

8240 Risskov, Denmark

info@soundstorexl.fi

Vakuutan täten, että haluan käyttää peruuttamisoikeutta seuraavien tuotteiden/palveluiden ostosopimukseen liittyen:

____________________________________________________________________________________________

 

Tilattu: ____________________________ Vastaanotettu: ______________________________

 

Kuluttajan nimi: ____________________________________________________________

 

Kuluttajan osoite: _____________________________________________________________

 

Kuluttajan allekirjoitus: ________________________________________________

 

Päivämäärä: _________________

 

(vain jos lomakkeen sisältö ilmoitetaan paperilla)

 

Kaupankäyntiehdot on viimeksi päivitetty 31.12.2020